quinta-feira, 18 de junho de 2009

é, né?

“It’s not okay that you hurt me, but I am okay. I deserve more, and I know that now. And maybe you knew that inside, that you couldn’t give me that yet. So you set me free. We would’ve been so great, you would never have wished for more than I would’ve given you. But you never gave it a chance. So now you’ll never know what could’ve been. Maybe someday you’ll regret it, maybe someday you’ll think it was the best decision you ever made, but maybe someday you’ll see me walking, smiling and happy, alongside someone who’s also smiling and happy because he has my heart. Maybe then you’ll stop and realize what you’re missing, because someday, someone is going to thank you for letting me go… " (UNknown)





"não é legal que você me machucou, mas eu estou bem. eu mereço mais, e eu sei isso agora. e talvez você sabia isso também, que você não poderia me dar isso ainda. então você me libertou. nós teríamos sido ótimos, você nunca teria desejado mais do que eu teria te dado. mas você nunca deu uma chance. então agora você nunca saberá o que poderia ter sido. talvez algum dia você vai se arrepender, talvez algum dia você vai pensar que foi a melhor decisão que você já fez, mas talvez algum dia você vai me ver caminhando, sorrindo e feliz, ao lado de alguém que também está sorrindo e feliz porque ele tem meu coração. talvez então você vai parar e perceber o que você esta perdendo, porque algum dia, algupem vai agradecer a você por ter me deixado..."
(desconhecido)



.

Nenhum comentário: