domingo, 21 de junho de 2009

Eeyore: Go ahead. I'm ready. Cheer me up.
Piglet: I'd love to. I mean, I'm supposed to. But, but, I guess I'm really here to... to apologize. You're always sitting here so... so sad, then everyone did such a good job of cheering you up, and I have no way to make you happy.
Eeeyore: So that's what this is all about... Well, I'm grateful to you all, even if you almost killed me. But I don't come up here because I'm sad. I come up here cause I'm happy.
Piglet: No?
Eeyore: No. Let me show you something. Because you are a good friend. Now, watch that cloud.
Piglet: Wow.

Pooh: My goodness! What's going on?
Piglet: Cloud painting. Eeyore invented it.
Tiger: Why, it's spectacular!
Eeyore: Oh, anybody can do it. Just use your imagination.

Piglet: Thank you. Thank you for sharing this Eeyore. It's made everyone so happy!
Eeyore: Just returning the favor, Piglet, just returning the favor.







.

pooh é a coisa mais linda desse mundo
porque só eles sabem expressar o verdadeiro valor dos amigos



e espero poder retribuir o favor que todos os meus amigos me fazem qualquer dia desses.



.


amo muito.



.

2 comentários:

Nataniel, o Metz disse...

brigado por traduzir os posts anteriores
:D
esse eu entendi

heheh

Vanessa Olszewski disse...

Ursinho "Puff" foi o desenho da minha infância!
E realmente, eles sabem expressar o valor da verdadeira amizade... Criaturas tão diferentes e tão solidárias umas com as outras. É mais do que um exemplo.